Ups and downs

Upp och ner går då livet och allt. Längesen jag kikade in här, har tuffare period i skolan nu med slutspurt på 2 kurser. Fått tråkiga besked som fått mig att tappa motivation men det ska väl gå ändå. Fanni kändes knackig för ett par veckor sen. Vi åkte till veterinär men de va inte så farligt som jag trodde, tack och lov. En kur metacam sen är vi väl snart på banan igen. Passade rätt bra då hon ändå skulle ta de lugnt nu IOM slutspurten i skolan .  
(null)
Bästa kompis ❤️❤️ 
Hade näst sista tentan igår. Otroligt skönt att få det gjort. Nu är de bara två seminarier och en tenta kvar innan lite ledighet väntar!!!!! Som jag längtar. Ska inte jobba ihjäl mig denna sommar heller som jag gjorde förra året utan ska se till å va ledig också. Helt fantastiskt ska de bli.  (null)
Finaste vännerna förra veckan innan tacksittningen för sesams engagerade! 

Kärlek på vädret som varit och är! Helt magiskt vilken fin och varm maj vi haft! Hoppas det håller i sig ett par veckor in i juni när jag är ledig så jag kan njuta av det till fullo!