Tid över??

Vilken helg det varit som nu börjar närma sig sitt slut tyvärr och ännu en fullspäckad vecka väntar runt hörnet. Solen har visat fram sin bästa sida och jag har gjort en massa skojs. 
 
I Fredags var jag hem en sväng för att fira mamma som fyllde år. På kvällen sen var jag tillbaka i Örebro för generationsfest som blev väldigt lyckad och rolig! 
 
Lördag morgon släppte jag ut hästarna, red ett bra jogg-pass på banan på Fanni i morgonsolen och njöt av att en underbar dag börja. På em blev jag kidnappat av några vänner för att prova på poledance haha! Blev minst sagt chockad men jäklar va kul de var att prova på det. Därefter blev det middag på uteservering i solen och på kvällen gick vi ut på Frimis en sväng. Supermysigt och trevligt, kan inte vara annat än supernöjd!! 
 
 
 
Idag tog jag mig friheten att ta sovmorgon. Kroppen behövde verkligen det efter danmark-resan och sedan fullt ös sen jag kom hem därifrån haha. Var ute och galopperade en sväng med Fanni idag vilket var så jäkla härligt. Finns knappt något bättre som när man känner kraften från det fantastiska djur man sitter på. Nu har jag suttit ute i solen ett bra tag men är så rastlös så vet inte vad jag ska göra längre! Målat naglarna  har jag också lyckats med. Så frågan är ju vad alla människor som inte har fullt upp och har häst vad de gör om dagarna??? vad gör man när man har tid över?  
 
såååååå underbart med gröna knoppar på träden och grönt gräs!!
 
Blir nog en sväng till gymmet som får avsluta denna dag. Var längesen jag var där nu då tiden inte räckt till tyvärr, så blir skönt att köra ett pass innan nästa vecka börjar!