Fullsmockat

Ibland blir jag både lite fundersam men samtidigt faschinerad över hur mycket jag kan trycka in att göra på en dag. Jag är en väldigt "snäll" människa som ofta säger ja, vilket har både sina för och nackdelar. Sen jag kom hem efter Köpenhamn har det varit fullt ös minsann. Inte haft en ledig minut förens klockan 21 idag när jag kom hem och fick i mig mat och tittade på tv och gjorde ingenting. Nu skriker kroppen att den vill sova för att orka med morgondagen, så det är väl lika bra att lyssna på den. 
 
Fanni fick laser idag vilket var väldbehövligt men det var inga större grejer. Skönt det och härligt att underhålla hennes kropp. Önskar jag gjorde det med mig själv också, speciellt mitt knä skulle minsann behöva lite laser, men de tar vi hand om i ett annat liv haha. 
 
 
 
Åker hem en sväng på dagen imorgon då det är ingen mindre än mammas födelsedag! Jäklar vad födelsedagar det är nu, blir alltid lika förvånad fastän det är samma visa varje år. Glömde bort att jag fyller år nästa vecka också haha men de löser sig. Jag som alltid burkar vara duktig och skriva önskelistor i god tid så folket ska hinna köpa present till mig, nu har jag helt glömt de och vet inte ens vad jag önskar mig. Överaskningar sitter ju inte fel de heller!