Lördag

Åter helg igen och lite lugnare efter en väldigt hektisk vecka! 

Började på mitt nya jobb i måndags, superskoj och kom snabbt in i det så det är kul :) jobbade heldag måndag och tisdag sedan direkt ut till stallet, fixa stall, rida lite sen hem och skumma igenom lite anteckningar . I onsdags jobbade jag halvdag då vi på EM hade seminarie. I onsdags fick Fanni vila, behövde sitta och plugga lite på kvällen så då fick de bli så blir alltid lite mer vila när det är tentor men tycker hin finner sig väldigt bra i det. 

I torsdags blev det en heldag med plugg, satt från 7 på morgonen till 15 och från 15-17.40 hade vi redovisningar av en uppgift vi gjort. Därefter var de riktigt skönt att åka ut till stallet. Åkte upp till ridhuset och det gick så bra!! Var så skönt att kunna rida igenom ordentligt och inte behöva oroa sig för underlaget. Hon jobbade superbra och kom loss riktigt fint så de var skoj! 

Igår fredag var de dags för tenta! Men den var inte förens 14 så satt och pluggade på förmiddagen. Bästa känslan när man går ut från tentasalen och kan släppa det helt! På kvällen åkte jag hem till Katrineholm då vi skulle fira min låtsasbror som fyllde år. Hade en supertrevlig kväll verkligen, skönt att va hemma en liten sväng. 

Imorse släppte jag ut hästarna och red lite på banan. Var inte så bra underlag tyvärr så mest skrottjuvar men lite travarbete också. 
(null)
Bästa med nysopad stallgång och täcken som hänger snyggt på boxarna, fixar alltid mer än jag behöver när jag släpper ut hästarna hehe, perfektionist svar ja! 

Ikväll är de sittning som gäller så det blir roligt minsann!