Lite vår trots allt

Det känns att våren faktiskt börjar närma sig trots snötäcket och kylan. Men när fåglarna kvittrar och solen strålar så som den gör just nu så känns det ändå som att våren är pågång! 
 
Igår när jag var ute och lunchade hästarna fick Fanni gå utan täcke en liten stund när jga var där för det var så härligt väder! Då njöt hon minsann! Skönt att bli av med lite täcke nu efter att ha varit inbäddad i flera månader. Hoopas det blir lite varmare snart så de inte behöver ha så mycket på sig och framförallt att snön och isen försvinner så det går att brodda av så hon lsipper benskydden också! 
 
 Älskade hjärtat <3 
 
Jag har tro det eller ej fått ett jobb och är så glad så glad!!! Behöver vekrligen lite extra inkomst för att få ihop ekonomin, det är bara under en period nu i vår, men känns ändå så himla himla skönt. Så nu kommer de bli full kareta efter ett tag med lugnare period. men jag älskar att ha mycket att göra så det passar mig alldeles perfekt! 
 
Utöver det rullar skolan på, tenta nästa vecka. Ska nu i em ta tag i en jäkla massa tvätt och städning i läggan. Skönt att ha det rent och tvättade kläder inför tentavecka, då är det alltid fullt upp med plugg så annat kommer efter. Fanni ska idag få gå ett pass på ängen, och jag ska läsa lite kurslitteratur. 
 
Efter nästan två veckor med uppehåll av träning (för min egna del) har jag kört på riktigt bra både förra veckan och även denna. Idag blir det nog däremot vila, skulle ha tränat imorse egentligen men var så himla trött så fick faktiskt prioritera att sova. Ibland blir de så, och de handlar inte om lathet utan att kroppen helt enkelt bara behöver sin sömn, sovit lite för lite de senaste dagarna så jag kan förstå kroppen. Nu är de dax att återgå till plugget och njuta av solen! Hejs!