Kontraster på olika kurser

Vilken skillnad det är mellan olika kurser på uni hur mycket det är att göra osv. Den här kursen känns som ett skämt haha. Inte haft föreläsning på 1 vecka,  imorgon har jag ett seminarium där jag bara behövt titta på en dokumentär. Känns som ett skämt haha men samtidigt skönt med en lite lugnare period. Läsa har jag såklart att göra men 200 sidor är klara och resterande 150 sidor behöver inte läsas förens nästa vecka. Väldigt stor skillnad detta jämfört med ekonomin där det är fullt ös hela tiden typ. Men lskönt och kul detta med. Nästa delkurs blir det mer att göra så jag passar på att njuta denna nu när de är lite lugnare! 

Fanni å jag var ute en sväng runt kyrkan i snön tidigare idag. Pigg å gla som vanligt var hon. Lite extra pigg kanske. Bra det är lite snö så det motstånd när hon springer ;) 

(null)

Funderar på om jag ska dra mig iväg till gymmet eller inte, har jobbat på rätt bra den här veckan ändå men samtidigt är de skönt också, hmmmm. Ska man vara lat eller inte är frågan ;)