WHAT A DAY

Ja vilken fantastiskt dag jag haft idag!! 
 
Tog lite sovmorgon till halv 9 efter att fiskmåsarna hållt mig vaken halva natten. Vid 10 for jag och Jessi iväg till Nora till en supermysig och fantastiskt fin sjö där vi varit heeeeela dagen!! Stack därifrån strax efter klockan åtta efter vi avnjöt en fantastisk god middag iform av pizza nere vid sjön. Inte helt tokigt de inte. Vi har då verkligen njutit av semestern idag. Dagen var verkligen P E R F E K T. Kunde inte haft en bättre dag!! 
 
 
Hit blir det många fler turer, det vill jag lova! 
 
Avslutade kvällen med en härlig galopptur med Fanni! Hon va lycklig, de kan jag lova. Inte galopperat i fullt ös på över 3 veckor så det gick undan minst sagt! Älskade häst <3 
 
haha full fart!!! 
 
Nu är det sovdags som gäller, imorgon blir de en snabbis till katne, sen vidare till stockholm och sen tillbaka till katne. Sover kvar där och åker tillbaka till bronx på torsdag. Blir härligt att få lite bäbismys igen :D