Ledighet är inte så tokigt trots allt

En veckas ledighet har gått och jag njuter som bara den. Två veckor återstår dessutom innan det är dags för jobb. Minns inte när jag senast var ledig 3 veckor på rad?!?! Helt galet, men jäklar vad underbart det är. Jag tar dagen osm den kommer och gör det jag känner för att göra. Ingen stress och inga egentliga måsten. Helt i min smak! 
 
Var i helgen hemma hos mamma igen, denna gång med fantastiskt väder både lördag och söndag som jag njöt av ordentligt vid poolen. Tänk att man en gång bodde där och kunde bada när som helst.. snacka om att man inte inser hur bra man har det förens man inte har det längre. Är otro.ligt glad jag kan åka dit och hälsa på och njuta av gårdslivet när jag vill! ;) 
 
Idag har jag det minsann tagit det med ro och tagit dagen som den kommit. Svarat på mail och städat och diskat. Det tar då aldrig slut och man kan alltid städa mer ;) Idag har det varit mulet väder och mycket svalare 8men ändå varmt), himla skönt för hästarna!! Mitt på dan cyklade jag iväg till gymmet. Var riktigt tungt idag men så skönt. Älskar ändå att svettas så det rinner ur varenda liten por på kroppen även fast de kanske är "äckligt". Så skönt att få ur sig allt! Tog en sväng förbi maxi påväg hem också. Känner mig lika duktig varje gång jag tar cykeln istället för bilen till mataffären hehe ;)
 
Fanni fick sig ett pass på banan idag, lite väl mycket energi men kämpade på bra. Brukar alltid vara mest jobb dag 1 på banan så imorgon hoppas jag på att kunna jobba lite mer än att bara få henne rak och avslappnad. Fina hästen, verkligen min livräddare när det gäller allt. 
 
Nej nu är de väl ändå dags att gå till sängs. Försöker ha normala dygnstider även fast jag är ledig för det är det jag mår bäst av. Avskyr att sova bort hela dagen. Upp med tuppen är det som gäller!