En jobbdag i ledigheten

Tackade tydligen ja till att jobba idag fastän jag inte ska börja jobba förens om en vecka. De var tungt imorse när klockan ringde 04.50 men vad gör väl de ;) var faktiskt skönt att få jobba en dag nu och se hur det funkar, sen ha hela resten av veckan ledigt innan det drar igång på riktigt. Alltid trevligt medl ite extra pengar också nu när man inte får något csn hehe. 
 
Fanni krigar på, igår fick hon lite laser vilket har gjort susen. Hennes spändhet i ena muskel på låret ish har blivit mycket bättre så fortsätter med att massera och lasra. 
 
annars då? jag ska njuta för fullo denna vecka med att vara ledig innan det är dax för konstant jobb i 9 veckor. Fotbolls VM kommer rädda mig genom den första perioden iaf. Jag blir alldeles tokig när det är mästarskap och sitter bänkad vid varje match typ hehe... Älskar det verkligen! Sport äger i alla dess olika former. Imorgon ska jag se till att köra ett hårt pass på gymmet!! Så laddad på det. Hejs!!
 
Det var så otroligt fin solnedgång igår när jag skulle natta hästarna, men lyckas aldrig få till det på bild som det ser ut i verkligheten haha. Jaja detta får väl duga eller så.