Här står tiden still på ett magiskt sätt

Jag är dålig med det här på att uppdatera här, men livet kommer i mellan eller något sånt ;) börjat skriva flera inlägg men sen har det hänt något så jag kommit av mig. 

Hur som haver lite snabb update:
* börjat hoppa Fanni lite smått igen, sååååå kul verkligen och hon är så himlans fin just för tillfället. Gör toppen pass mest hela tiden! 
* Mycket skit som hänt så jag är inte på topp mentalt som jag var i våras, tackade därför tyvärr nej till att rida div 1 finalen i Västervik denna helg. Väldigt tråkigt men för att kunna prestera och göra det rättvist både för mig, Fanni och laget så blev det rätt beslut. 
* Jobbet rullar på som det ska. Trivs väldigt bra vilket är skönt! Man vet aldrig hur det blir på en ny arbetsplats. 

För tillfället befinner jag mig hemma i Norge och just nu kan jag inte vara lyckligare. Velat åka hit i över ett år men inte haft något tillfälle att göra det. Så efter all skit var det här verkligen det bästa jag kunde göra. Det är få saker som får mig att må så bra men att vara i stallet och åka hem till Oppdal är två saker som får mig att må som allra bäst. Är så tacksam jag fick lite extra ledigt från jobbet så jag kunde åka hit denna vecka. För här står verkligen tiden still på ett magiskt sätt. Den fantastiska utsikten oavsett var du är då man alltid är omringad kring fjäll, ja frågar du mig så finns det inget vackrare och ingen finare plats i världen än  Oppdal. 

Förutom att platsen är vacker och magisk så har det varit otroligt kul att dessutom träffa släkten. Farmor, fastrar, kusiner och kusinbarn. Jag värderar dom så himla mycket och är så glad och lycklig att detta är min släkt. Det är här jag verkligen känner mig som hemma och där jag passar in. Jag kan vara mig själv till 100% vara hur galen jag vill för vi alla är likadana till sättet. 

Så just nu njuter jag för fulla muggar av varenda sekund jag får vara här. Inatt styr vi hemåt mot Örebro igen. Blir såklart skönt på ett sätt att komma hem men jag hade kunnat stanna kvar bra mycket längre. Idag blir det en tur till en fantastiskt vacker sjö (som ni kommer se nedan på bilderna) för att njuta av den fina dagen. 28 grader här idag vilket är väldigt varmt för att vara på Oppdal så inget passar väl bättre än att passa på att sola och bada med kusinerna och deras barn. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilket håll man än tittar åt så är det som ett vykort. Älskar denna plats!