Tentor i fulla drag

Goddagens! ÄNTLIGEN har vintern anlänt till Närke och Örebro. Himla underbart med fullt av snö på träden och ett knastrande under fötterna när man promenerar. Och ja, jag tycker faktiskt det är riktigt mysigt med snö. Är det vinter så måste det vara snö enligt mig. 
 
Fanni har tyckt det varit minst lika kul vilket gjort att hon varit lite halvgalen i hagen så hon har troligtvis vrickat sig eller något liknande, suck. Inte mycket att göra åt saken, vänta ut och hoppas det går över snabbt. Skulle egentligen hoppträna första gången för i år på tisdag men det får tyvärr vänta. 
 
 
Förövrigt? Är precis hemkommen efter en tenta så är slut i knopp och kropp. Trots att man nu börjar bli "van" att skriva tenta så är det sån jäkla uppladdning. Sitter alltid veckan innan tenta och pluggar varje dag i minst 10h och sen själva tentan är ju en sak för sig. Jag hoppas verkligen det gick bra. Tycker det är drygt man måste vänta i tre veckor innan resultatet kommer men men det är bara att vänta glatt ;) 
 
har tenta igen på fredag (dryga jäklar som lägger tenta såhär direkt efter start på terminen haha), men det är en liten tenta så det ska nog gå bra. Fullt upp med plugg även den kommande veckan alltså, så det passar väl bra att Fanni får lite vila då. 
 
Idag ska jag passa på att vila upp mig, peppra upp med matlådor inför kommande vecka och typ göra ingenting förutom en sväng till stallet. Imorgon tar jag tag i plugget igen, kämpa kämpa! Efter fredagens tenta har jga ingenting förens onsdagen efter(!!!!). Blir typ första lediga långhelgen för min del på riktigt länge, ska bli så himlans gött!! 
 
 
 
Saknaden är oändlig efter min älskade Acorat <3