Lite positiv anda

Efter en riktig skitstart på året fortsatte de inte bättre i torsdags när jag kom till stallet och Fanni hade fått sig ett sår. Typ omöjligt då hon hat skydd och boots men jorå de gick visst ändå. Blev då trött på livet så hon har fått vila tors, fre, lör. Dels för jag haft fullt upp med plugg konstant och även för jag ville såret ska läka ihop lite mer innan jag rider. Idag däremot är de dags! Ska upp till ridhuset en sväng tänkte jag så vi kan i lugn och ro arbeta ordentligt. Ute på ridbanan har hon senaste tiden varit så himla spänd så det blir bra om vi får komma in mellan väggar och under tak. 

Nu har jag skakat av mig alla skitsaker, hade en fantastisk kväll i fredags med brudarna som jag inte träffat sen innan jul (!!!), det behövdes verkligen. Har nu fått tillbaka min mobil igen som är fixad så nu ska jag minsann hålla hårt i den haha. Hälsade på lite släktingar igår och avslutade dagen med ett gympass som var så välbehövligt. Så härligt att ta ut sug ordentligt efter några sämre dagar. Lite plugg hanns med också på kvällskvisten. 
(null)

Nu på fm blir de en sväng till stallet sedan kommer resten av dagen bestå av plugg plugg och åter plugg. Är det tenta så är det och då gäller de att ligga i. Hoppas kunna ta mig till gymmet ikväll en sväng också och köra slut på alla krafter, älskar att köra slut på kroppen! Men först bästa på hela dagen, frukost!