Dålig start

Året har inletts väldigt dåligt men nu har jag bestämt mig för att skaka bort de första dagarna och blicka framåt. 

Igår var en sjuhelsike dag där jag fick punka på cykeln, spräckte skärmen på min nylagade telefon, någon idiot smällde raketer när jag red så Fanny blev livrädd och vi fick avsluta passet pga det. Usch. Men efter en härlig promenad i kylan med Alicia och få duscha av sig allt elände så känns de lite bättre.

Idag har mamma varit här en sväng på FM så nu är punkan på cykeln fixad, har införskaffat mig ett nytt soffbord och blivit av med det gamla (Så härligt!!!) mamma har lämnat in luren på lagning igen och hästis var relativt lugn idag. Kämpar på. Imorgon blir de en heldag i skolan. Sedan ska Fanni ridas igenom ordentligt och förhoppningsvis är hon lite lugnare än hon varit denna vecka. Träning för mig själv hoppas jag och kunna klämma in någonstans men de visar sig. Nu- sova! 
(null)
Behöver lite sol och värme!!