Vilken häst!

Kan inte säga det för mycket, hon är fantastisk min älskade Fanni!! 
 
Hopptränade igår för Jannica och wow, som hon hoppar. För ett år sedan hoppade hon mycket mer bara på fart, hoppade inte igenom sig utan hoppade bara lite sissådär. Nu har hon en helt annan styrka och kraft i sina språng, hoppar väl genom ryggen och gör riktigt bra språng. Genrepade en bana på 130-135 och WOW. Hon är så magisk min lilla häst!!! Gjorde det hur enkelt som helst och bara studsar över. Är så lycklig så lycklig att hon är min! Tyvärr är mamma sjuk så hon kunde inte komma och titta :( Därav ingen film eller bilder tyvärr, men jag lever på känslan. 
 
 
Förutom en fantastisk häst rullar livet även det på. På fredag åker jag upp till Manchester för att kika på fotboll! Ska bli så skoj att få se vårt United på hemmaplan! Blir skönt faktiskt att komma bort från livet några dagar och bara strosa runt och tänka på annat typ. Sitter just för tillfället med en seminarieutgift varvat att kolla på OS. Även fast det inte är sommar OS och hoppning så blir jag så himla laddad och sporrad att jobba ännu hårdare när jag ser alla OS-deltagare. Hade jag inte ridit hade jag garanterat satsat på längdskidor, så jäkla kul. 
 
På återseende!