Sörmlands ridsportgala 2018

Goddagens! Som vanligt var de minsann längesedan jag kikade in här. Ingen speciell anledning till det har haft en ganska lugn vecka i plugget så det har varit fantastiskt ksönt att få lite återhämtning, men samtidigt så konstigt med så mycket ledig tid. 
 
Fanni har fått galoppera en hel del för att förhoppningsvis bli av med lite överskottsenergi. Det har hon gjort väldigt bra. Igår blev det en pysseldag med massage och gos. Lite stel var hon allt så hon har nog endel träningsvärk från när vi galopperat. Igår kväll var jag iväg till Eskilstuna och sörmlands ridsportgala där jag fick ta emot vårt DM guld som vi kammade hem för 2017! :D Så skojs verkligen! En riktigt trevlig kväll och supergod mat. 
 
 
 
 
Sovit hemma hos mamma ikväll och ska nu ta mig ut på en runda på hennes ponny. Pussa och krama en massa på min lilla shettis Ludde ska jag också göra innan jag far hem igen till Fanni och örebro. Blir troligtvis en sväng upp till ridhuset med henne idag. På tisdag är de äntligen dax för träning för Jannica, som jag längtar!!! Lär va en piggelin och glad Fanni på träningen också misstänker jag ;) 
 
Dax å ge sig ut så jag kan åka hem sen! Kramis!