Piggelin

Dagarna rullar på för fulla muggar och livet lika så. För en vecka sedan hoppade jag och Fanni äntligen lite riktiga hinder sen i december, det var så jäkla skoj minsann och vilken fantastisk häst hon är! Så mycket kärlek till henne, är så himla tacksam jag får ha henne som min. Idag var jag iväg till Maria för att dels hoppa Fanni lite inför tävling i helgen och dels för att hoppa Marias dressyrhäst. Fanni skötte sig fin fint och var mer än pigg haha. Men hoppade väldigt bra, en skön känsla inför helgen! Även marias häst Sallad som han så vacker kallas för var riktigt duktig och jag blev imponerad! Hoppa kan han allt den där dressyrhästen :D 
 
 
 
Hade en himla rolig helg med festligheter och även tid för lite återhämtning. Fanni och jag lyckades ta oss upp till skogen också vilket var himla härligt och avkopplande. Skolan rullar på den med, rätt lugnt med föreläsningar en period nu så det är skönt. Däremot annat jobb som måste göras men det är skönt att kunna lägga upp dagarna som jag själv vill, trivs med att få vara i stallet på morgonen och njuta av dagsljuset och sedan sitta inne när det är mörkt och trist ute ;) 
 
Körde igår världens mördarpass iform av spinning. Jäklar vad jobbigt de va minsann, underskattat så in i bomben och verkligen så bra träning!! Ska se till att köra det nu så jag får ordning på konditionen, den behöver helt klart förbättras ;)