Älskar vädret

Finns då inget bättre väder än massor med minusgrader och strålande sol, äääälskar verkligen det och idag fick vi äntligen uppleva det även här i Örebro.
 
Kika på detta liksom, helt magic! 
 
Fanni har fått blivit av med vinterpälsen idag, så jäkla skönt att bli av med den. Nu är vi mer än redo för träning imorgon! Äntligen!! Tävling inbokad nästa helg också, jäklars vad skoj de ska bli! 
 
Var en sväng till gymmet imorse, som nu för tiden har blivit en vana vilket är otroligt roligt!! Lite tungt var de allt idag men så är det ibland ;) Armar och axlar var på schemat vilket är det jag hatar att träna hahah. Men kan va bra att få lite styrka där med eller så. När gym och stall var avklarat for jag hem för att trycka i mig lite lunch och därefter har jag pluggat hela eftermiddagen och kvällen. Nu är de sängdax innan en ny dag väntar imorgon! hadehaj! 
 
Mitt älskade hjärta <3