Underbara Fanni!

Igår vad det tävlingsdags igen, denna gång i Mantorp och det var även andra omgången av div 1. 

Igår var första gången på väldigt väldigt länge som jag var riktigt nervös och kände mig illa till mods, redan på morgonen när jag stod och smörjde utrustningen. Himla skumt de där. Och de var så jobbigt eftersom jag inte känt sån nervositet på jag vet inte hur länge! Haha. 

Fanni fick hjälpa mig runt banan, jag satte 0 press varken på henne eller mig. Försökte att inte tänka så mycket utan bara rida på känslan och rida runt banan. Slutade med att vi nollade och kom tvåa!! Inte illa pinkat alls de inte! Min fantastiska häst <3 

Kände mig lite bättre till mods till lagklassen sen så de var skönt. Det var en bana som måååånga hade väldiga problem med så jag ville bara in och göra en bra runda. Började fixa alldeles för mycket till hinder nr 9 (visste många hade haft problem där så då skulle ja såklart vara extra noggran haha så dumt) så petade den, men annars en toppen runda! Gick fint för resten av lagmedlemmarna så vi Vann även denna omgång!!! Tjoho!!!😍🙌🏼 

(null)

(null)
Världens bästa lilla hästis <3 

Bra för mig att våga erkänna för mig själv att jag var nervös. Och skönt att känna att jag har koll och kan fixa det fastän självförtroendet inte va på topp! Har mycket att tacka min fantastiska häst för såklart <3 Film kommer!