Tentamåndag

Vem lägger ens en tenta en måndag?? Tydligen mina lärare, haha. Skönt dock att ha tentan gjord och att den var på morgonen. Därefter åt jag en tidig lunch (man blir sjukligt hungrig av tenta oavsett hur lång/kort tid man sitter, eller så är det jag som är hungrig konstant).  
 
Med mat i magen var jag reda att inta dagen och det fantastiska väder som dagen bjöd på! Det kom endel snö inatt och med minusgrader samt strålande sol, ja bättre blir de knappast! Älskar. Stack ut till stallet och fixade allt där, och red ut en sväng. Sååååå jäkla mysigt var det, att bara få njuta av att vara här och nu och vara lycklig. Efter ridtur blev det ett pass på gymmet med Maria, inte tränat på 1 vecka nu iom tentan så det kändes riktigt bra att träna lite. 
 
 
 
Påvägen hem från gymmet passade jag på att handla mat då kylskåpet stod tomt, helt gaaalet vad det går åt mat alltså, haha. Lagade sedan mat när jag kom hem och fixade några matlådor. Strökollar lite på tv nu varvat med att läsa lite kurslitteratur, skojsigt värre. Lite senare ikväll däremot blir det skojs då vi är några från klassen som ska på bio för att fira att tentan avklarad! Längtar så tills jag får äta mina biopopcorn haha<3 
 
Fanni har förresten fått sig en hagkompis nu äntligen! En liten b-ponny som är hur sötis som helst och bästisar direkt blev dom. Så skönt när det går lugnt till!