Super Fanni

Ja det här med att blogga är inte min grej har jag insett haha. Väldigt längesen jag skrev något här och vad har hänt sen sist? Pluggar för det mesta och gör jag inte det så rider jag eller äter. Mat är livet haha. Köpt träningskort på friskis har jag gjort också, nu jäklar så jag komma igång igen med även min egna träning. 
 
Äntligen varit iväg på tävling med Fanni också, tjohooooo!!!! Första tävlingen sedan augusti gjorde vi förra helgen här i örebro. Hoppade en 115 och en 125, ett pet i båda klasserna, så surt då vi annars hade vunnit ;) men men riktigt bra rundor och så skoj att vara igång igen! I fredags var vi till Hamre och tävlade 120 och 125. Ett ner i grunden i 120 så synd då hon var jättefin men lite väl het. I 125 satte vi nollan och tog 2:a platsen!!!! WIHUUUU bästa bästa Fanni, så skoj! <3 <3 
 
 
 
 Min stjärna <3 
 
Känns som det är mitt i natten och klockan är inte ens 7, jobbigt det här med vintertid. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till innan det är läggdags som gäller. Imorgon har vi ett seminarium på fm och sedan börjar en ny delkurs på tisdag så bäst att plugga lite. hade haj