Snoret rinner

Jaha, efter min effektiva dag i måndags var jag redo på att ha en lika intensiv vecka men icke. Vaknade istället upp i tisdags med hemsk halsont och feber som nu gått vidare till hosta och snor i stora lass, suck. Så segt att vara sjuk verkligen. Tur jag kan jobba hemifrån och inte behöver tam ig ner till skolan något mer denna vecka, är då inte särskilt fräsch så jag vågar träffa människor hahah. 
 
Fanni fick vila tis-ons, min kropp var för slut för att göra dåligt jobb med henne så lite massage fick duga. Idag däremot har vi varit ute i skogen med Emma & Sunny, mycket trevligt. Snön som kom under helgen försvann lika fort som den kom, nu är allt tyvärr borta igen. jaja, det kommer väl tillbaka någongång, om inte så var det kul så länge det varade. 
 
Ska nu se till att skriva på vårt grupparbete innan det är dags å sova. 
detta hade då inte suttit helt fel denna gråa dag..