Kombinera flera liv

Något som jag försöker göra för att jag vill göra så mycket olika saker är att kombinera olika livsstilar. Nr 1 är såklart hästarna. Jag är så glad att jag valde att ta med Fanni hit till Örebro, utan häst inget liv. Jag hade ruttnat bort!  


Sedan vill jag även kunna leva det studentliv som man gör när man är student. Dvs förutom att plugga umgås med vänner, festa och bara ha kul! Så det är vad jag gör! 

Jag ser inte begränsningar i att jag har med hästen hit, utan jag ser det som en tillgång att jag får göra både och! Det är fantastiskt måste jag säga, att faktiskt kunna kombinera det som jag älskar. Det är mycket planering av tid etc och ibland blir det lite stressigt, men det är det värt alla dagar i veckan. 

Som tillexempel igår var jag först iväg på tävling, skulle sedan på en sittning vid kl 18. Var hemma och hoppade in i duschen 17.45, kastade mig sedan på cykeln 17.55 och var framme vid 18.10. Allt GÅR bara man vill. Det är prioriteringar som gäller och även en hejdundrande fart! Man lär sig att bli snabb minsann ;) 

Stor skillnad och två helt olika liv, men jag älskar det!