Där satt den!!!

Så var utomhus säsongen äntligen igång och jag skulle egentligen ha bloggat för många många dagar sedan. 


Hur som helst, i måndags gjorde vi första starten på sundbyholm. En riktig KANON runda verkligen, men blev lite ivrig mot ett hinder i omhoppningen, lät henne gå iväg istället för att hålla ihop så ett sketet nedslag. Jaja, bita ihop och komma igen! En väldigt fin runda var det dock så supernöjd verkligen! 

I torsdags var det dags för nästa runda. Hon hoppade mycket mycket bättre denna dag än i måndags men så lyfte hon inte på frambenen så ett nedslag även här... Ska vi se det positivt så hittade jag verkligen en bra ridning och hon hoppade kanonbra på alla oxrar (det är var hon rivit de senaste rundorna + med bakbenen), så att det nu var ett frambensfel var bra. En himla bra runda så jag är nöjd även fast jag så gärna vill va felfri. 


Igår (fredag) var de dags igen. Hon hoppade som satan på framhoppningen, riktigt riktigt fina språng. Och äntligen höll vi ihop det hela banan!!! 0 fel och kvalade 130, tjohoooo!! Bästa bästa Fanni, riktigt fina språng fick vi till och jag har hittat en helt annan ridning under dessa tre dagar tack vare hjälp av min grymma tränare Jannica <3 Så roligt verkligen och en så lättnad att bara ha kvalet fixat! Det hänger över en lite, vill så gärna och det är då de små felen kommer. 

Inga fler starter denna helg tyvärr, hade gärna ridit mer på sundbyholms fina bana. Tur vi ska dit igen om några veckor.  Nästa helg blir det en start i Kumla, blir skönt med bara 15 min till tävlingen 😉