Redan juni!

Oj vad tiden går!! Och jag som trodde jag hade gjort iallefall några inlägg under maj insåg att det var väldigt snålt med det, hehe. 
 
Dagarna har gått i ett verkligen och igår var nog första lugna dagen på väldigt väldigt länge. Lite skönt faktiskt! 
 
Förra veckan var jag och Fanni och tävlade på sundbyholm igen. Hade ett ner på fredagen, men vi blev ändå placerade som nr. 25 av 133 starter!! Inte illa! Fick tråkigt nog ett nedslag även på lördagen, och var två st utanför åplacering har jag för mig (av 107 starter eller något sånt, tror vi kom typ plats 28-30?). Vi lyckades dock ändå komma vidare till final på söndagen! På söndagen fick vi två nedslag tyvärr. En "rullbom" och den andra får jag ta på mig då jag tog helt fel distans mellan två hinder så vi kom för nära på oxern och hon helt enkelt inte räckte över ordentligt. På fredagen fanns även stora vattenhindret med som ett extrahinder/övningshinder. Då vi tog tillfället iakt att prova på det och det var inga bekymmer alls på den delen. Skönt att veta till framtiden!
 
SUMMA SUMMARUM av den helgen: FANTASTISKA språng och vilka bra rundor vi gjorde!! Några nedslag här och där, men vad gör väl de! Känslan var obeskrivlig i alla tre klasserna och hon hoppade verkligen MAGISKT <3 
 
 
 
 
 
 
 
Så fint och bra hon hoppar min älskade lilla häst! Snart så släpper det så vi klarar att hålla oss i skinnet hela banorna! 
 
Nu har Fanni haft 1 veckas vila efter den tävlingen, men hon ska vila i 1 eller 2 veckor till. Blir nog 2 veckor till så hon verkligen får återhämta sig ordentligt. Hon har jobbat så bra under vintern och våren så det behöver nog både knopp och kropp! På måndag (imorgon) åker vi på en check med equiterapeut och veterinär, så skönt att ha de på samma ställe på Mälaren hästklinik! Efter besöket där kommer jag åka hem med henne, alltså hem hem till Katrineholm! Blir skönt och kul för henne att få komma hem till kompisarna. När jag varit hemma och tränat har hon ju typ varit galen för hon velat ut till dom haha ;)  
 
Jag däremot blir kvar i en vecka till i Örebro innan jag också åker hem över sommaren. Längtar faktiskt hem lite nu, så det ska bli skönt att få komma hem ett tag.