Lördagsmys

Vilken dag vi haft här idag! Strålande sol och 25+, helt fantastiskt. Att Jag dessutom varit ledig idag och inte haft fullt upp gjorde det hela ännu bättre! 
 
Var uppe vid halv 6 för att släppa ut hästarna, men passade på att gå in och sova ett par timmar till efter det. Det behövde kroppen och knoppen, väldigt skönt var det. Gick sedan upp strax innan 9, fick i mig frukost osv. Därefter passade jag på att gå ut och njuta i det fina vädret = Sola!! Den lilla färg jag fick för någon månad sen när det var så varmt och soligt här har iprincip försvunnit, så det gäller att ta vara på varje minut i solen... 
 
 
Vid lunch åkte jag in till stan där jag mötte upp lite kära vänner för att titta på flakåkningen och årets studenter! Oj vad känsloladdat det blev. Man fick ju rysningar bara av att vara där... saknar så livets dag, jäklar vad bra det var. 
 
 
Därefter blev det lite intag av mat på sultans, väldans trevligt och gott för den delen med! När jag sedan kom hem var de bara att kila ut igen och sola en stund. somsagt, det gäller att passa på ;)  
 
Såhär på kvällskvisten har jag precis fixat stall och jobbat Fanni en sväng med equibandet. Idag var hon riktigt riktigt duktig faktiskt. Lyssnade fint på mig istället för att fokusera på allt annat utom mig, hehe. Supernöjd verkligen så imorgon ska jag upp och skritta lite på henne uppsuttet, wihooooo! 3 veckor sedan sist, som det kryper i mig!!