Fullt ös

Mycket som tar på kroppen, både fysiskt och psykiskt oavsett vad man gör egentligen. Skönt att jobba tänker man efter att ha pluggat, men även fast jag har ett rätt "lätt" jobb så är jag helt dödens när jag kommer hem haha. Lite pinsamt men så är det. I helgen ska ja se till att vila upp mig, vara hemma och ta det lugnt och släppa alla måsten för en stund. 


Igår tränade jag som tidigare nämnt mammas ponny Rocky. Riktigt roligt var det att rida ponny hehe, det har alltid sin lilla charm. Väldigt stor skillnad dock nu när jag är så van med Fanni när jag bara har en häst. Det är nackdelen med en häst att man bara är i det och den ridningen och det tar längre tid att ställa om sig. Det gick rätt bra ändå, bara de första sprången som jag trodde han skulle gå av stort på så det blev ett halvt. Men det är inte hela världen. Hittade sen ridningen och hur jag skulle rida honom på hinder så det var riktigt skoj :D bra hoppar han också!! Han ser inte ut att vara så mycket för världen kanske, men visst kan han hoppa! 



Skriv inläggstext