Från det ena till det andra

Hej faderullan vad det går, tiden och dagarna och så! 
 
Ja dagarna går minsann i ett. Han knappt komma hem i lördags innan det var fullt upp med att rodda om lite i hagarna med hästarna, men nu är allt sånt på sin plats så det känns kalas. Lördag kväll till söndag hade vi besök av de som köpte min gamla c-ponny Prins (sålde honom 2009 så det var ett bra tag sen), världens goaste familj så det var himla trevligt att ha dom över på besök. söndag em åkte jag tillbaka till örebro för examensfirande av Sofia och därefter hämtade jag lite grejer som var kvar hemma hos mig innan jag åkte hem till Katne igen. 
 
Måndag morgon upp tidigt för första jobbdagen denna sommar! Hua. Kul dock att vaera tillbaka till mitt gamla jobb. Skönt att kunna alla rutiner och kan folket även fast det kommit en hel del nya, men det är bara kul! Företaget växer så det knakar och denna vecka håller vi på att flytta till ett större lager. Superkul vekrligen! Igår (måndags) kväll träffade jag Julia en kväll för att prata ikapp och umgås, så mysigt! 
 
Nu har jag nyligen kommit hem från jobbet och ska sticka ut och bygga fram lite hinder då Jannica har träningar här ikväll. Fanni vilar fortfarande (ska börja rida igång henne imorgon, tjohoooo!!!!!) men jag ska träna mammas new forest som hon har Red han lite kort i söndags så det blir spännande att se hur detta ska gå! Kul blir det om inte annat :D 
 
HEJS