Vilka hästar!

Wow för dagens träningar på båda hästarna. Shit vad de kan! 
 
Sporrad som bara den efter att ha sett massor med duktiga ekipage och rundor från tävlingarna i falsterbo (var tyvärr inte där men tur dom filmar och det sänds på tv!) så var jag mer än redo och laddad för träning. Först ut var Rocky och vilka framsteg han gör, wow! Den ponnyn är galet bra. Dessutom för att vara så fet som han tyvärr är i dagsläget hehe. Att han kan hoppa en meterbanor med den magen, ja bara det är galet! Han har även blivit mycket modigare och insett att han faktiskt kan, och jäklar så han hoppa idag! Så stolt över den lille krabaten. Duktig duktig ponny!! 
Tyvärr varken nya filmer eller bilder på någon av djuren. Jag lever på känslan och ni får leva med gamla bilder ;) 
 
Därefter var det Fannis tur och även hon har utvecklats så himla mycket! Hittat ett helt annat lugn i allt och är så mycket mer luftig i både sina gångarter men även i sprången. J Ä K L A R  vad hon hoppar minsann. Älskade hästis! Jag ville lite för mycket idag och var väldigt kritiskt mot mig själv på allt när jag red Fanni, hehe. Men nu när jag fått smälta det lite och tänkt igenom hur det kändes kan jag inte vara annat än supernöjd. Hon hoppar fantastiskt och är fantastisk. Älskar denna häst så otroligt mycket! 
 
 
Nu Lite kvällsmat sen sova!!