VAD JAG ÄLSKAR DETTA

Vilken A M A Z I N G  dag jag haft idag! Den har gått i ett men jäklars så roligt det varit (åtminstone efter kl 16;)). 

Upp innan tuppen kvart över 5 för att släppa ut hästarna och mocka och fixa stall innan jobb. Därefter jobb 7-16 sedan snabbt hem, in med Rocky och Fanni så de fick vila lite innan deras träningar. Bygga fram hinder och sedan Tränade jag en av Jannicas ponnysar (en liten c-ponny, hur söt som helst!!). Bara 4 år gammal men super härlig och duktig liten ponny! Så roligt verkligen, han skötte sig fin fint och gjorde alla uppgifter jättebra! 

Hur söt?!?! 

Därefter var det Rockys tur att hoppträna och shit vad duktig han var!! Det var nog bra att jag verkligen red igenom han ordentligt igår på banan för idag satt allt som det skulle och han gjorde allt otroligt bra! Hoppa som bara den också. Supernöjd med lilkillen! 

Sist men störst var det äntligen dags för Fanni att få hoppa igen efter ca 5-6 veckors uppehåll från hoppningen. jääääklar så kul de var tyckte hon (och jag) ojoj så snabbt det gick haha ;) Hon bjöd på fantastiskt fina språng trots små hinder och gjorde allt superduper även fast hon var väldigt laddad. Älskade älskade häst, så himla roligt detta är! <3 Önskar varje dag var som idag minus jobbet hehe. Men lite pengar behöver ju komma in också.. ;) 

Hur som helst, fantastiskt rolig dag och roligt att va igång igen! :D Nu jäklar ska vi visa dem alla vad vi går för <3  

Tyvärr inga bilder då mamma jobbade sent och jag inte hade någon som kunde filma etc. Supertrist men så lbir de ibland! Däremot en bild på lille ponnyn!