Tjofaderullan

Hej vad tiden går! Försökt skriva och få ut detta inlägg i två dagar nu men alltid blivit avbruten eller somnat, hehe.

Hur som helst nu ska det ut! 
 
I Tisdags vilade Fanni iom ET besöket i måndags. Så endast pyssel och mys med henne då. Tog istället mammas ponny Rocky och red ett pass på banan med honom. Superroligt och jobbigt för min del då jag tog dressyrsadeln. Behöver verkligen rida mer i dressyrsadel men eftersom jag inte har någon till Fanni får jag passa på när jag rider andra hästar. Jobbade liknande som jag gjort med Fanni, lite utådställd och med innerskänkeln. Stundtals var han riktigt fin men han blev snabbt trött och orkade inte så mycket. Ett helt okej pass ändå, Nästa vecka ska jag köra på mer även med honom. Blir skoj med en häst till även fast de "bara" är en ponny haha. Bättre än ingenting så att säga!! 
 
 
Igår (onsdag) red jag och mamma ut en sväng på hennes hästar. Jag tog Fidla och mamma Rocky. Fidla är så söt och rolig när man rider ut så får jag välja brukar jag ta henne till uteritterna hehe. Båda skötte sig galant och det var supermysigt. Finns väl inget bättre än att rida ut, släppa allt annat och bara njuta av hästarna och naturen. 
 
Därefter blev det Fannis tur att komma ut på en tur i skogen även hon. Lite lugnt men ändå med alla gångarter. Oj så glad hon var! Och så fantastisk hon är. Får aldrig nog av henne, min älskade <3 <3 
 
 
Så sötis, hah <3  
 
Nu ska jag ut och jobba Fanni på equibandet en sväng. Sedan tänkte jag bege mig ut på en springtur, men vi får väl se hur det går hehe ;) Hoppas jag gör det för det behöver kroppen!