OK i baken

Som tidigare nämnt var det idag dags för återbesök med Fanni och även en check hos ET. Ok i baken fick hon, så skönt!! Och roligt att köra på igen :D Det har ju aldrig varit något med henne, men ibland kan lite hjälp behövas för att de ska kunna stärka sig och bli ännu bättre. Så nu kör vi på igen, åh så skoj!!  
 
Lite spänningar kvar i ländryggen när Camilla klämde på henne, men i övrigt var allt mycket bättre. Så nu fortsätter vi jobba på, dels ridmässigt, dels från marken och även såklart med massage och steching ;) Jag ska även ringa och boka in en tid för mig så jag får min kropp fixad. Man tar hand om sig själv för lite hehe... Alltid hästarna i första hand <3  
 
 
 
 
Direkt efter jag kom hem från en resa tur och retur till Hölö var de bara att byta om och sen åka upp till stockholm för att fira morfar som fyller år! Mycket bilåkande idag, men lite skönt att kunna bara göra ingenting utan bara åka där på vägen. Nu är det sovdags som gäller, imorgon är det vanlig jobbdag för mig som gäller!