kaoshelg

Dagarna bara flyger och jag som satt och filade på ett inlägg som skulle ha kommit upp i fredags blev visst till ingenting. Förutom en bra vecka på jobbet så har Fanni jobbagt på vidare, med bravour dessutom! Riktigt fin har hon kännts och även sett väldigt fin ut när vi jobbat med equibandet. Så kul! Hon har verkligen börjat jobba mer med kroppen istället för att bara springa. Häftig känsla de där när hon går från att vara stissig i ena sekunden till i nästa vara väldigt bärig och träda fram med ett jämntstöd i båda tyglarna från båda bakbenen. 
 
 
Idag ska vi tillbaka till mälarkliniken dels för en check med Equiterapeut och även ett återbesök till veterinären. Så smidigt att ha båda på samma ställe! 
 
 
 
I fredags joggade jag även vår inackorderings dressyrhäst en liten sväng. Såå kul verkligen då han är fantastiskt fin. Och roligt att rida något annat än det jag är van med :) Han är så mycket större än Fanni till känslan så när jag red Fanni efter honom kändes hon som en liten ponny haha! 
 
I fredags kväll lyckades jag även att bränna handen på kokhet olja.... Inte så jäkla smart av mig, men men.. Jag är himla glad att det "bara" kom på handen och inte i ansiktet!! Så på så sätt blv väl helgen lite förstörd, åtminstone fredagskvällen.. Skadan ser iaf väldigt fin ut så det är tur det! 
 
detta var direkt efter
 
 och detta från igår ;) det är mest den där stora på tummen som är äcklig, men resten har läkt riktigt fint på bara ett par dagar. Den stora kommer ta lite längre tid. 
 
Förutom skadan som skedde i fredags så firade vi i lördags julia som fyllt år. Så roligt att träffa alla och det blev en riktigt riktigt lyckad kväll! :D Igår var jag i Örebro med stallgänget för lite picknick och kubbspel! Superroligt att träffa dom igen och det blev väldans lyckat! Snart är jag och Fanni tillbaka där igen :) Blir roligt att komma tillbaka samtidigt som det är skönt att ha hästarna hemma :D 
 
Nu är det dags för mig och Fanni att åka iväg, HEJS!!