Härlig helg

Som jag behövde denna "hemmahelg" utan någonting inplanerat och bara göra saker osm jag kände för. 
 
Efter lite latande i solen igår tog jag tag i transporten och spolade ur den. Så skönt att få den tvättad, det var på tiden... Nu är den som ny igen! Underbart.
 
Fanni fick en tur i skogen bortanför järnvägen igår. Känner mig mycket duktig och modig som vågade kliva över där helt själv, hehe. Tur man har en cool häst som kliver över spåret utan några som helst problem! Finns så mycket bättre ridvägar där borta så det är kul med lite variation. Rocky fick sig ett galoppass i sommarhagen. 
 
 
Idag tog jag faktiskt tag i lite städning och tvättning som jag också bara skjutit upp. Nu är tvättkorgen tom och nytvättade kläder hänger på tork. Det går att gå i mitt rum igen utan att kliva på en massa kläder också, hehe ;) Hann även med lite solning och läsning av bok en stund på fm efter städning och mockning. Underbart skönt! Därefter blev det ett besök hos Wilma, så kul då det var på tok för längesedan vi sågs och det fanns massor att prata ikapp om. Nu på kvällen har jag joggat Fanni lite på banan och Rocky fick gå en sväng i skogen. Nu laddar vi upp inför kommande vecka med jobb, träningar och massa annat skoj!