Fullproppat schema

Oj vad tiden och dagarna flyger iväg, men mycket har hunnits med men ännu mer vill jag, haha. Det är så mycket som jag skulle vilja göra den här veckan men det är verkligen fullsmockat så det finns nog lite kvar till nästa vecka med ;) 
 
Igår var det hopptärning för båda hästarna och lite "genrep" inför lördagens pay and jump. Både Fanni och Rocky hänger med så det ska bli superskoj! Dessutom kommer Linnea hit över helgen så det blir kalasbra. Förhoppningsvis hinner vi göra lite extra då, allt går ju så mycket fortare när man är två! Hur som helst, dom var så duktiga båda två. Rocky är verkligen grym! Jag red iväg lite i början, gasa lite för mycket så vi kom in med omtramp. Men har jag bara is i magen och litar på galoppen så var det inga som helst problem! Verkligen supernöjd med honom, han gör verkligen framsteg varje dag! 
 
Här är en printscreen från förra veckans träning, duktiga lilla ponny!! 
 
 
 
Fanni får gårdagens stjärna, jäklar så hon börjar hoppa nu och äntligen var det dags för lite större hinder igen, tjohooo! Inte mycket att säga här alls faktiskt, känns toppen inför helgen och inför hösten! 
 
SuperFanni!! <3  Printscreens får duga denna gång! TIll helgen ska det bli både bild och film från kameran ;)
 
 
Idag var jag ute och hjälpte till på en terrängtävling hos min gamla terrängtränare direkt efter jobbet. Och oj vad sugen jag blev på att köra igen!! Kliar som bara den att få komma ut på terrängbanan hehe. Får se till att åka dit och träna snart någon gång, var säkert 4 eller 5 år sen sist när jag hade min C-ponny Ramona som jag tävlade med lite i fälttävlan. Shit vad tiden går! 
 
 
 
 
 
Haha åh älskade lille ponny!! Bocka var man också tvungen att göra när man varit duktig ;) Vi tog dessutom DM-silver bara vår andra start i fälttävlan! En riktig superponny de där <3 <3 
 
Efter det var det bara att snabbt fara hem (med lite inköp av mat påvägen då jag insåg att kylskåpet iprincip blivit tomt hehe) för att sticka ut med Rocky och Fanni en varsin runda i skogen. Duktiga båda två! Nu är det sova som gäller, snart dax att gå upp igen! HEJS