Fixarhelg

En fixarhelg deluxe har det varit både hemmaplan och bortaplan! 
 
Spenderade hela gårdagen i stallet i örebro där vi spolade ur stallet, målade lite väggar, bommar, och massa annat fix och trix som skulle göras! Var hemma 22.30, då blev hästarna riktigt glada av att se mig och få komma in ;) Även de andra djuren blev glada åt mat och lite gos. Kastade mig sedan in i huset för att få i mig något ätbart som magen ropade på sedan slocknade jag i soffan... Vaknade till kring 12 och la mig då i sängen istället hehe. Skulle egentligen ha ridit rocky n'r jag kom hem igår kväll men det blev lite senare än tänkt + att jag däckade, så han fick helt enkelt en dags vila till. inte hela världen. 
 
 
Idag har jag fixat och donat här hemma! Så skönt att få gjort sådant som man annars lätt skjuter upp. Hade dock velat gjort lite mer på ridbanan och även tvättat transporten, men det får vänta till en annan dag. Rocky fick ett pass på banan idag och gjorde det helt klart över förväntan! Han har fått vila 3 dagar nu så tänkte att han skulle vara väldigt tjafsig, då han kan vara de litegrann speciellt i början av passet men icke! Hur fin som helt och lyssnade jättebra!! Misstänker att polletten trillat ner för honom efter dessa vilodagar, de gjorde nog bara gott för honom :D Fanni fick jobba med equibandet och gjorde det så himla bra!! Det är så kul att se att det blir bättre och bättre för varje gång. 
 
Nu är det sängen som gäller, imorgon väntar den ny jobbvecka och en ny dag. Hejs! 
 
Skönt att få allt detta putsat idag!!! 5 träns, två sadelgjordar och en grimma! Även 3 sadlar smörjda och fina för den nya veckan :D