Sunday funday

Godkväller! 


Fullt ös medvetslös (skämt å sido) har det varit i helgen! I fredags var det partaj på kåren och i lördags var vi på Ritz. Idag var det sedan dags för Boda Borg! Väldigt trevligt och roligt trots trötthet ;) Haft en fantastiskt rolig helg iallefall! 

Fanny vilade igår då jag var kvar i Örebro från i fredags till idag, och idag stod det backträning på schemat. Alltså att gå väldigt sakta upp och ner i backar. Detta för att stärka ipeincip hela kroppen men främst bakben och balans. Lite bålträning blir det också så det är perfekt! Hon gör det jättebra och blir mer stabil för varje gång, kul att se!! 


Imorgon ringer klockan 04.30 så jag hinner med att rida och fixa stallet innan jag åker till Örebro för skola och sedan lite aktiviteter i vår tävling i sektionen innan jag får åka hem och sova. Dagarna går i ett men jag stormtrivs!! 

Bästa kräftisarna!!