HeJ NYTT ÅR OCH GREJER

wow... tiden rinner verkligen iväg.... en hel vecka har gått in i det nya året och det har som vanligt varit fullrulle. 
 
Förutom jobb gjorde jag och Fanni ett riktigt riktigt bra hoppass för Klaas i måndags! Vilken stjärna hon är är!! Så glad för henne<3 Sista lilla rundan vi gjorde på lite större hinder är jag väldigt stolt över då vi både gjorde det så självsäkert, stabilt och riktigt jäkla bra faktiskt!!! Så underbart att vara på gång igen <3 
 
Det har snöat en hel MASSA och varit runt -16 grader kallt här. LOVE IT. För alltså, ska det va vinter så ska det va vinter på riktigt. Och det finns väl inget bättre väder än när det är en halvmeter snö på backen, solen skiner och det är minst -10grader. Jag älskar det! Så njutit av snön har jag också gjort, och Fanni med. Hon har nog aldrig sett snö i sitt liv tidigare misstänker jag då det väldigt sällan blir snö nere i holland, men nu har hon upplevt det om hon inte skulle ha gjort det innan ;) 
 
 
 
Det var ledigt fredag- lördag pga trettondagsafton, otroligt skönt!! Firade Erik + hans mamma som fyllt år med deras släkt i fredags, väldigt trevligt och kul :) 
 
 
Idag är det söndag och jag har spenderat dagen på jobbet, hehe. vi fick chans att jobba extra idag, och man tackar ju inte nej till jobb när det är 100% ob!!! Önskar det var så varje dag heeh. Mamma har under dagen fixat så all snö är borta från ridbanan och sedan saltat så den är superbra nu, underbart!!! Efter jobbet har jag fått rida Yvonnes fina dressyrhäst. Såååå roligt verkligen och nyttigt för mig att rida andra hästar också. Longerade sedan Thea en sväng och hon var så himla duktig idag. Fast vi inte gjort det på flera veckor så gjorde hon det som om ingenting. Fina lilla hästen! Sedan fick Fanni jobba med Equibandet. Hon var lite ofokuserad men när hon väl var med på noterna så jobbade hon riktigt bra. 
 
 
Nu har jag lite tvätt att vika innan det är dags för kvällsfodring och sovdags. Imorgon väntar en ny dag och en ny vecka. Och om en vecka börjar jag att plugga!!!