Rullar på

Tiden bara flyger iväg och julen å det nya året närmar sig med stormsteg. Haft en massa tentaperioder men nu har vi börjat en ny kurs som ska tentas av i januari. Rast och vila? Nja inte direkt. Det gäller att ligga i för att hänga med på allt. Något som jag för en gångs skull tänkte göra denna kurs haha. 

På lördag väntas julbal vilket ska bli fantastiskt roligt! Finsittningar är alltid skojs. Det bästa under 2017 är helt klart att jag valde att börja plugga, och egentligen alla val jag gjort i år är jag på ett eller annat sätt nöjd med nu i efterhand. Allt har inte varit lätt, men för att må bra behöver man ibland prioritera sig själv. Har träffat så mycket härliga människor här borta och lärt mig stå på egna ben! Jag har även vuxit väldigt mycket som person, kanske har jag på ett sätt förändrats men enligt mig själv bara till en bättre människa! 

(null)
<3 

Idag ska jag hem Till Katrineholm en sväng men är åter i öret imorgon! Weho. Fanns har lite lugnare nu IOM allt plugg men de mår hon nog bara bra av. Dax för vinterträning nu också de gillar vi! 
(null)