Pms dag

såna här dagar som den idag vill man bara ska försvinna. Längesedan jag hade sån här riktig pms haha... har kunnat slå till nästan varenda jäkel jag stött på idag utan anledning, som tur är lyckades jag låta bli hehe ;) som följd på allt blir jag även superkänslig för allt som sägs så såfort jag kom hem strömmade tårarna ner för kinden, även det utan anledning. Man blir ju galen men ibland får man ha sånna dagar också. Går inte att vara tiptop jämnt. 



Bra beskrivning på min känsla idag: grå himmel istället för blå och gul/brunt gräs som ska vara grönt. Vi vill ha regn!!!!

Förövrigt fick thea springa lite på banan. Då vi hade hinder framme gjorde jag om det lite så det blev två sockerbitar vid staketet så satte vi lite provisoriskt hinder vid sidan som inhängnad så blev de en variant av löshoppning ;) så duktig min lilla tjej!! Och nu har bakdelen börjat växa igen... hon har varit väldigt jämn och fin men nu har bakdelen dragit iväg från framdelen, ska bli så spännande att se hur stor hon blir! 

bara en liten sockerbit på 60cm, men man måste ju börja någonstans 😍

Fanni fick jobba lite över bommar idag. Fanns en del att ta igenom men hon skötte sig fin fint. Nu: SOva bort pmsen!!! Puss