Minisemester

Åååååh som jag längtat efter detta. Även denna vecka har likt resterande veckor denna sommar (eller detta år rättare sagt) gått fort som tusan med massor inplanerad. Såg nu jag missat blogga på några dagar, så blir det när man inte har en sekund ledig ish.. hur som helst: 


Förutom jobb i onsdags tränade jag Fanni och Rocky för Jannica. Gjorde en riktig kanonträning med båda pållarna faktiskt, underbart!! Fanni är fantastiskt fin just nu, hoppar som bara den och har börjat jobba mycket mer och bättre med kroppen, så roligt med den utvecklingen hos henne. 

Nästa helg är det äntligen dags för tävling igen, tjohoooo!!!

Även Rocky gjorde ett riktigt riktigt bra pass i onsdags. Han fick vila måndag och tisdag så trodde han skulle vara stark och inte lyssna så bra men icke! Grym framåtbjudning, lätt och fin i munnen och lyssnade väldigt kvickt både framåt, bakåt och åt sidan! Duktiga duktiga lilla Rocky. Stor guldstjärna till honom som utvecklats så fint under dessa 3 veckor som jag ridit honom när mamma varit bortrest. 

Goseponnyn!

Torsdag: först jobb sedan fort packa ihop det sista innan jag och min bror åkte upp till Stockholm till mormor och morfar för att tidigt fredag morgon flyga till Island! Idag (fredag) har vi förutom flugit hit åkt en sväng med bilen där vi såg en vulkan och längs med vägen några små varma källor. Därefter har vi undersökt Reykjavik och det är en mycket mindre stad än vad jag hade tänkt mig haha. Nog för att det inte skulle vara så stort, men det var mycket mindre än vad jag trodde. Hur som helst, roligt att ha sett staden och den är väldigt märklig måste jag säga. Finns nog inte 2 hus här som ser likadana ut, ganska så kaos och blandad med gamla hus som nya hus. En väldigt blandad kompott på allt haah men ändå väldigt mysig. 


Imorgon blir det lite mer utflykt med bilen till lite olika sevärdheter! Av det lilla vi såg idag så är det väldigt häftig omgivning och natur. Väldigt fint också för den delen. Ett litet urplock av bilder från idag, dessa från mobilen. Har mycket fler på kameran som kommer vid ett senare tillfälle. Chao!