Jet leg

Tänk att två timmars tidsskillnad kan göra så mycket med kroppen. 

Inatt flög vi hem halv två isländsk tid vilket var halv fyra i svensk tid. Sov lite på flygplatsen och sen även hela flygresan, såå skönt! När jag var mindre kunde jag aldrig sova på flygplan, underbart att kunna låta kroppen vila nu. Hur som helst så tappade vi ju två timmar iom tidszonen och oj vad det tär på kroppen ändå. Körde hem från Arlanda direkt för jag ville bara hem hem. Hade tänkt vara vaken fram tills ikväll men slocknade direkt när jag kom hem vid 10, Hehe. Några timmars sömn gjorde susen för nu känner jag mig redo att nyttja dagen! 

Ridning står på schemat, tjohooo som jag längtat efter mina älsklingar. <3 Fanni ska ridas och Thea longeras en sväng, funderar på att lägga på sadel idag, det börjar ju bli dags för det! Spännande :D 

Här kommer ett litet urplock av bilder från mobilen, fler från kameran kommer! 



Utsikt över Reykjavik
Krater från en vulkan
Inuti en vulkan!! Så häftigt
#1 - NORRSKEN EMMA

vackra natur fotoN!

Svar: Tack så mycket!
Elise Vognild