Fullt ös deluxe

Späckat schema fram till iallefall 20 september, det är helt enkelt bara att lägga i en växel till och köra gärnet!! 



Idag jobbade jag min sista dag för i sommar, tjohooooo!!!!! Egentligen skulle jag jobba imorgon också men då jag igår gick och tänkte och fick inte ihop tiden med hur jag ska hinnans att packa till mig, hästis och flytta oss båda så bad jag om att få ta ledigt imorgon. Det är även rätt lugnt på jobbet denna vecka så det passade perfekt och jag fick ledigt, Wihuu! 



Mycket träningar denna vecka tisdag hoppning för Jannica, onsdag dressyr för Evelina och idag torsdag hoppning för klaas. Har gått riktigt super alla tre träningar så är hur nöjd som helst med Fanni! Min fina stjärna 🌟 Vi blev ordentlig genomkörda igår av Evelina hehe, men det behövde vi! Så kul att träna för henne igen men nu dröjer det ett tag till nästa gång. Har lagt en prioritering på tiden på träningar att jag kan ge mer tid för hopptrningarna än dressyr. Så då tränar jag för en annan i dressyr i Örebro så sparar jag ca 2,5h + typ 1000kr, så det blir mycket i längden. Får passa på då att träna för Evelina nu när jag ändå var hemma! 😃 




Nu är det sovdags, imorgon: PACKNING för fulla muggar, både för mig och hästis. Sedan flyttar jag alla mina grejer på kvällen och Fanni flyttar på lördag. Sedan drar allt med introduktionen igång på måndag, wihuuuuu vad skoj det ska bli!! Natti!