full kareta

Det är ju Helt gaaaaalet vad tiden bara lfyger iväg. Stått tomt här i 10 dagar?!!? Ja Fullt upp kan man minst sagt säga att jag haft. Borde ligga och sova just nu men flikar in här lite ändå. 
 
I fredags drog introduktionen äntligen igång och det är så himla himla roligt att se hur allt vi planerat i flera månader äntligen blir till verklighet! Känns så bra att vara tillbaka i örebro också, trivs verkligen så himla bra här. 
 
Fanni har haft det lite lugnare senaste veckan, gått lite varannan dag ungefär då tiden tråkigt nog inte funnits till. Men det visste jag om när jag tog på mig detta ansvar så ridningen får lida lite just nu. 
 
Imorgon är första dagen på 11 dagar som jag har ledigt heeeeeeeeela dagen fram till kl 16, känns så fantastiskt!!!! Haha. Ska först och främst se till att sova lite, sedan se till att handla då ish allt är slut och jag inte hunnit med att handla haha... Lite matlådor vore bra att fixa också så jag har sånt färdigt när tiden inte räcker till. Fanni ska ridas en sväng också så det finns att göra! Bäst att hoppa i säng och sova. Lite plugg ska också hinnas med. Ett två tre och så var hela dagen fullbokad ;) Imorgon kväll är det dags för den legendariska Pubrundan! 
 
HEJA SESAM <3 (vet ej vad som hände med bilden så den blev helt knasig men men,...) detta var innan vigick i örebro Pride parad i lördags!