Från kaos till hem

Hua här har det varit snabba bud. Körde iväg ett lass igår med alla mina grejer till Örebro. Så fort vi kom fram beslutade vi oss för att åka iväg på byrå-jakt då jag behövde en sådan för att få undan saker så det blir lite ordning. 


Sagt och gjort så blev det en sväng till Ikea och även rusta. Hittade en mycket fin byrå, lite kuddar och annat smått och gott. 

Idag var det dags att flytta Fanni så det gjorde vi på morgonen sedan iväg till mig igen för att få ihop byrån, haha usch ångrar alltid i efterhand när man ska montera att man köpte där. Jaja ;) efter två timmar så var det klart och då gällde det att snabbt få iordning på allt kaos som var framme. Blev riktigt bra faktiskt och jag är jättenöjd!! Lite tavlor behövs och sen lite organisation, någon duk, matta och lite smått och gott. Men nu börjar det åtminstone se ut som ett hem haha! 

Ikväll ska jag fira Lovisa som fyllt år, sedan åker jag tillbaka till Örebro och flyttar på riktigt! ;) men lugn och ro är det inte än på ett tag! Ska dock iväg till Loka brunn imorgon då jag fick det i present av familjen Lindh <3 ska bli så härligt verkligen.