Duktiga Fanni

En lite sisådär dag på tävling idag. Fanni hoppade mer än väl och jag är jättenöjd med henne. Hoppade flera gånger där hon inte skulle gjort det och gjorde allt för att göra rätt. Älskade älskade häst, sån fantastisk inställning till allt! 
 
Jag själv däremot hittade inte känslan till hinder. Vet inte om jag (troligtvis) började tänka för mycket eller ville för mycket. Hittade bara gigantiska avstånd, haha. Eller ja det kändes som så iaf. Vissa språng var riktigt stora och långt ifrån, men det mesta var faktiskt riktigt bra nu när jag kollat igenom filmerna. Skönt det inte såg så hemskt ut som det kändes ;) 0+4 fel i 120 och 8 fel i 125. Några bommar ner, men vad gör väl det. Hon är fantastisk min älskade häst! Och om om inte fanns hade vi kommit tvåa i båda klasserna ;) så när det väl sitter allting, ja då jäklar ska vi visa vad vi kan! 
 
 
 
 
Sååå synd infångaren var ivägen på detta hinder... fantastisk fin är hon lille Fanni <3 <3 
 
 
 
 
 
 
Fantastiska älskade hästis <3