Hattande hit och dit

vilken dag! Mycket tider att passa och full rulle!!!


Igår kväll tränade jag och Fanni för Jannica. Ganska lätt pass och vi hoppade inge högt, utan såg bara till att allt mellan hindrerna satt perfekt. Åkte sedan hem och sov hemma då jag skulle hjälpa till och släppa ut våra hästar hemma idag. Så skönt att sova i sin egna säng <3 och träffa Thea och Ninja, katterna och getterna <3 dom saknar man allt. 

Hur som, igår kväll vid 10 när jag var hemma från träningen bytte vi till sommardäck på transporten. Imorse blev det upp tidigt, mata hästarna och mig själv, åka in till Katrineholm för att byta däck på bilen då de var på däckfirman. Sedan tanka + tvätta bilen innan jag åkte hem igen, lastade in Fanni i transporten, släppte ut de andra hästarna och sedan begav vi oss till Örebro. Väl framme hos Fanni, snabbt fixa höpåsar för dagen, ta med hö + Fanni upp till hagen. Mocka släpet + boxen, sopa, fixa mat till Fanni, parkera släpet, SEN kunde jag åka hem för att snabbt som tusan byta om och hoppa på cykeln ner till universitetet där vi jobba med ett grupparbete. Hua! Nu på em hade vi en diskussionsövning men den slutade 30min tidigare, underbart när jag fortfarande har lite tidspress, hehe. 

Ska fara iväg till stallet igen nu, rida, smörja, ta in hästar, sedan snabbt hem igen, duscha, byta om och göra sig iordning för kvällens fest för Gamla introK. Det blir kul även fast det känns långt och stressigt dit hehe ;) dax å sätta fart!! HEJS.

Btw, vårvärmen och solen är tillbaka, tjohooo!!!! 


Älskade Fantastiska häst!! Nyper mig i armen att hon är min 🌟