Slutbesök

Goddagens! 
 
Imorse tog jag mig iväg till eskilstuna för att äntligen gå på min sista kontroll hos tandregleringen, tjoho!!! Även fast det var över ett år sedan jag blev av med tandställningen så var det kul att komma dit (hehe) för att dels få "modellerna" på hur mina tänder var innan, och även efter. En hel del bilder som dom tagit före och efter fick jag också med mig hem. Det är helt galet vilken skillnad det är!! Är så himla nöjd och att ha tandställning är bland det bästa som hänt mig i livet! 
 
 
Galet vilken skillnad, haha!!! Tänk att jag för fyra år sedan aldrig log med tänderna på bild eller när jag skrattade för att jag var så obekväm med det och inte trivdes med mina tänder alls. Idag försöker jag le med tänderna så ofta och mycket jag bara kan :D När ni ser dessa bilder kanske ni kan förstå varför ;) 
 
 
Efter lite jobb här hemma på gården under resten av dagen är det dax för Ellie att få komma ut i skogen :D Min fantastiska vinstponny, hon är bäst!!