Tack för allt, Ellie <3

Idag var dagen kommen, den dagen som jag så länge har skjutit upp och inte velat vara med om. I onsdags sprang Ellie finfint igenom besiktningen och idag var det dags för henne att flytta, min älskade lilla ponny. Jag vet inte vad man tar sig till eller vad man ska göra för att minska smärtan som är. Tid är väl det enda antar jag. Och att hon såklart får det bra hos nya ägaren, det är såklart det absolut viktigaste. 
 
Så efter 4 år och 9 månader skiljs vi nu åt jag och min bästa vän. Hon har gjort så mycket för mig, vi har varit på så många roliga tävlingar runt om i Sverige, presterat mpt hård konkurrens och lärt varandra otroligt mycket. Framförallt så har vi haft så satans ROLIGT varenda minut. Min älskade ponny och vän, tack tack för allt <3
 
 
 
 
 
Älskade bästa ponny, tack <3 <3 <3