körkort för Tungt släp, BE

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN kan jag få bocka av den här punkten som suttit på min "todo-lista" i över ett år ;) 
 
Idag var det dags för körprovet (teorin gjorde jag i september någon gång) och jag förstår inte att man ska bli så himla nervös!! Som tur var hade jag en ganska tidig uppkörningstid, 9.45 var det dags. Hela morgonen försökte jag göra saker för att tänka på annat men det gick ju verkligen inte utan nervositeten var på topp haha... Mer nervös för detta än vid tävlingar ;) Hur som haver så gick det BRA. Var livrädd för backprovet men det gick bra och därefter kunde jag slappna av och körningen var jag inte nervös för utan då var jag lugn och kunde köra på som vanligt.  
 
RIktigt äckelväder idag, glad dock att jag kom undan snön som kanske kommer imorgon!!
 
 
 
Så BE- körkort, en merit till i listan som jag kan få skriva till, wiiie :D Om två år hoppas jag att jag tar lastbilskort också (man måste ha fyllt 21 om man inte tillexempel behöver det i arbetet) så är jag nöjd sen! SÅ Lycklig och stolt över mig själv!!! 
 
 
IKväll inviger jag mitt körkort med att få åka iväg med Ellie som ska hoppträna!