Fullt fräs

Hua vad denna vecka gått i ett, och nästa vecka lär göra det också. Dö-tid har jag verkligen inte för tillfället haha. 
 
Förutom jobb denna vecka har Erik fyllt år, har tränat för Evelina med Fanni, sagt hejdå till ett par kompisar som ska ut och resa i några månader! Och så självklart den vardagliga ridningen med Fanni och pyssel med Acorat/Thea oså. Vill hinna med sååå mycket mer än vad jag gör just nu känner jag. Spännande att se hur de går med det. 
 
Fanni har blivit så duktig och gör framsteg varje pass, så kul! Har verkligen hittat en grym skritt där hon verkligen "växer" under en och kliver på fantastiskt bra. Har även hittat det i traven men vi har en hel massor att jobba på innan vi får till det helt i galoppen. Det blir ändå bättre och bättre för varje dag så det är kul! :) 
 
 
Imorse gick hon ut en sväng i skogen och sen lite lätt på banan för att checka av lite. Nu bär det av upp till stockholm! Ska träffa en kompis och sedan sova över där och imorgon ska vi på swehorseshow en sväng! Ska bli lärorikt och roligt och så ska jag spendera lite pengar också hehe! 
 
Fina fina Acorat igårkväll <3 Han är verkligen den finaste hästen som finns <3 <3 <3 
och älskade lilla Thea! <3 hon skiner upp mina dagar<3